سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درددل
درباره وبلاگ


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 16
  • بازدید دیروز: 72
  • کل بازدیدها: 193552



شنبه 93 خرداد 10 :: 7:33 عصر ::  نویسنده : بهار

سلام دوستان . 

وااااااااااااااااااای چقدر وبلاگم گرد و خاک گرفته . ولی باور کنید به روز کردن اینجا برام خیلی سخته علتاشم برای خودم موجهه ولی شما رو نمی دونم .

اولا اینکه من سرکار نت ندارم که بشینم مواقع بیکاریم آپ کنم داشته باشمم کارم زیاده فرصتش نیست . از صبح تا ظهرم خیلی خسته میشم واقعا رمقم کشیده میشه میام خونه باید استراحت کنم اما ............

حتی امکان استراحت هم وجود نداره چرا ؟؟؟؟؟؟
نمی دونید ؟
چون یه مخلللل آسایش و آرامش وجود داره به اسم وانیا که خواب و استراحت رو حرومم می کنه .

هر کی الان تو دلش داره میگه چقدر غر می زنی به حققق این شب دوم شعبان و به حققق همین اعیاد عزیز خدا رو قسم میدم یه بچه به خوبی وانیا نصیبش کنه تا بازم ببینم میگه چقدر غر می زنی یا نه ؟؟؟؟؟؟

بهرحال ظهر که می رسم خونه اگه وانیا خانوم خواباشو رفته باشه که هیچی ، نه تنها نمی تونم بخابم بلکه سردرد هم اضافه میشه بم .

اگرم لطف کنه و خوابش بیاد که من بیچاره میشم تا بخابه ، چندین بار خواب از سرم می پره تا شااااااااااااید خوابش ببره که بازم در این صورت من بدخواب شدم و نمی تونم بخابم .

حالا اگه خییییییییییییییییییییییییلی لطف کنه و دلش بسوزه  و بخابه هم که یه ساعت میخابه و بعد دوباره بیدار میشه و از وقتی بیدار میشه حنجره ش در راه خدا بااااااااااااااااااااازه تا شب که دوباره خدای نکرده زبونم لال خوابش بگیره و دوباره من بیچاره بشم و یکی دوبار بدخواب بشم تا بخوابه .

حالا تازه وقتیم خوابه دردسره . چرا ؟

چون دختر عزیزترازجان من روی تشک بجای عمودی حتما باید افقی بخابه یعنی من اگه 5 تا تشک هم پهن کنم این بچه باید بچسبه به پهلوی من و بصورت افقی و حتما حتما لگد در پهلوی من بخابه !!!!!

خوب بچه س دیگه آزار مادرآزاری داره کاریش نمیشه کرد .......... 

بنابراین می بینید که من واقعا وقتی برای نشستن پای کامی ندارم چون اون خوابش خیلی کمه اگرم یه وقتی دورازجون گلاب به روتون خوابید که منم یا هول هولکی دارم کارامو می کنم یا درحال غش کردنم برای یه ذره خواب .

صبحها الحمدلله 6 صبح بیداره شبا هم زودتر از 12 بخابه کفران نعمته ...... جمعه و تعطیل و غیر تعطیلم سرش نمیشه بچه م .

و اما در زمان بیداری هم کسی مرده بیاد پای کامی . یعنی سرویست می کنه و تماااااااااااااااااااااام برنامه های کامی رو می ریزه به هم و یک ثانیه نمیذاره این موس دستت باشه .

و اما دلیل آخر :

مدیونید اگه فکر کنید راه اندازی واتس آپ و وایبر و لاین کوووووووووووچکترین تاثیری در کمرنگ شدن حضور اینجابن در وبلاگ داشته است .

اصلا من سراغ گوشی میرم ؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا من از بچه های وبلاگی خبر دارم ؟؟؟؟؟

اصلا من از 6 صبح تا 12 شب می دونم کی کجاست و چیکار می کنه و چی می پزه و چی می پوشه و چی می خره ؟؟؟؟

مدیونید اگه ازین فکرای ناجور بکنید ........

والا

ولی با همه این احوالات اینجا به قول بچه های وبلاگی یه چیز دیگه ست ....

وانیا آمد ......

در نتیجه تایپ تعطیل

یک عالمه غرغر نوشته بودم پرید

تو روح این نت ..... 

13 خرداد تولد وانیاست که البته قراره 15 براش جشن بگیریم .

امروز رفتیم به عنوان کادوی تولد یه تک دست براش خریدیم که حس گذاشتن عکسش نیست .

از اوضاع و احوال زندگی هم اگه بخام بگم باید بگم :

الحمدلله فعلا راضیم

اگرچه خیلی از مشکلات به قوت خود باقیست ولی الهی شکر خیلی چیزا هم روبه راه و خوبه .  

دلم میخاد بنویسما ولی فعلا نمیشه اما سعی می کنم بیشتر به اینجا و وبلاگ دوستان سر بزنم چون واقعا دلم برا همه شون تنگ شده .

تو این اعیاد شعبانیه دعایمان کنید لطفا ....... 

 




موضوع مطلب :