سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درددل
درباره وبلاگ


طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 38
  • بازدید دیروز: 32
  • کل بازدیدها: 193000



چهارشنبه 94 بهمن 14 :: 7:48 عصر ::  نویسنده : بهار

سلام

اینقدر نیمدم ک دیگه حتی کار کردن با وبلاگ هم یادم رفته 

سونیا الان 7 ماهشه 

و این یعنی چندین ماهه من اینجا نبودم 

اومدم نظراتمو جواب بدم نشد ، نمیدونم چرا ؟ 

تو این مدت اتفاقات زیادی افتاده 

خوشحالی ، ناراحتی ، غم ، شادی ....

درگیریای بیمارستان و نامردی از ی ادم ک ب خاطر ترس از ب خطر افتادن پست و مقامش از هییییچ بدی ای در حقم فروگذار نکرد 

از سختیای نگهدلری از دوتا بچه کوچک 

جوری ک گاهی حتی نمی تونستم ی دسشویی برم 

اما در کنار همه اینا بعد از تولد سونیا کم کم حس مادری رو شناختم 

اون جوری ک باید بشناسم شناختم 

دلم میلرزه حالا برا خیلی چیزا 

وانیا تو این مدت استعلاجی پوستمو کند بخصوص با وجود سونیا 

ن ک ب بچه حسادت کنه و اذیتش کنه 

نه 

ولی تااااا دلتون بخاد با گریه و نق نق و جیییغ و لجبازی پوست منو کنده 

البته اونم حق داره ، سنی نداره ، ولی منم دست تنها واقعا نمیتونم توقعات هردوشونو کامل براورده کنم

باید جای ی نفر بود تا فهمید حرفایی ک میزنه یعنی چی .....

دوسه ماهیه پرستار گرفتم 

البته ن تمام وقت ، هفته ای دوسه روز ، روزی دوسه ساعت در حدی ک کارشو ببینم و بچه ها بهش عادت کنن 

اما بازم از حجم کار. کم نمیشه 

بعد عید باید برگردم سرکار 

چیزی ک خیییلییی سخته برام ، خیلی 

دلم ی سفر میخاد

ی سفر خووووووب 

دلچسب ....

دلم برا دیدن جاده ها تنگ شده 

هر چند بعید میدونم امکانش باشه ..

اییییییی

بازم دلم گرفته ...

حالا بعد این همه مدت همین قدر ک نوشتم خوبه 

ببینم میشه برم وبلاگ دوستان سر بزنم یا نه ؟

چون با گوشیم خیلی نمیشه مانور داد 

در پناه حق 

التماس دعا 




موضوع مطلب :